podręcznik:
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media, reklama, marketing, zarządzanie
autor:
Piotr Kapusta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 460 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788379221035 |
ISBN: | 978-83-7922-103-5 |
Data: | 2014-05-12 |
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.
Podręcznik „Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media, reklama, marketing, zarządzanie” - oprawa miękka - Wydawca: Dr Lex.