pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media, reklama, marketing, zarządzanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 460 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788379221035
ISBN: 978-83-7922-103-5
Data: 2014-05-12
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji.

Podręcznik „Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media, reklama, marketing, zarządzanie” - oprawa miękka - Wydawca: Dr Lex.