Tytuł książki:
Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku. Diagnoza i typologia
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320816327 |
ISBN: | 83-208-1632-7 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim PKB, sytuacją rodzin ludzi młodych, co znalazło wyraz w książce. Autorzy omawiają miejsce rodzin ludzi młodych w strukturze demograficznej Polski, ich wartości, aspiracje i styl życia, aktywność i sytuację zawodową, sytuację materialną, warunki mieszkaniowe, poziom i strukturę konsumpcji oraz zachowania na rynku towarów konsumpcyjnych.
Książka "Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku. Diagnoza i typologia" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2005 r.