pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku. Diagnoza i typologia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 268 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320816327
ISBN: 83-208-1632-7
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim PKB, sytuacją rodzin ludzi młodych, co znalazło wyraz w książce. Autorzy omawiają miejsce rodzin ludzi młodych w strukturze demograficznej Polski, ich wartości, aspiracje i styl życia, aktywność i sytuację zawodową, sytuację materialną, warunki mieszkaniowe, poziom i strukturę konsumpcji oraz zachowania na rynku towarów konsumpcyjnych.

Książka "Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku. Diagnoza i typologia" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2005 r.