Rodzice partnerami nauczyciela (w) edukacji przedszkolnej dziecka
Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Ignatianum |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 166 s. |
EAN: | 9788376144566 |
ISBN: | 978-83-7614-456-6 |
Data: | 2022-04-11 |
Opis książki:
Książka porusza ważną problematykę zarówno na poziomie teorii, jak i badań naukowych. Publikacja wypełnia lukę w namyśle na temat relacji nauczyciela z rodzicem na poziomie wychowania przedszkolnego oraz inspiruje do dalszych analiz trudności związanych z tworzeniem wspólnot edukacyjnych w przedszkolach. Książka jest wartościowym dziełem, wnosi nowe spojrzenie na wiele obszarów związanych z organizowaniem współpracy na poziomie edukacji przedszkolnej.
Dr hab. Jolanta Andrzejewska, prof. UMCS
Obszarów wzajemnej współpracy pomiędzy środowiskiem instytucjonalnym i rodzinnym - jak ukazano to w książce - jest wiele, mają one różny wymiar i dotykają zróżnicowanych aspektów, zarówno na poziomie ogólnym: placówka przedszkolna - rodzina oraz w relacjach bezpośrednich: nauczyciele - rodzice i dzieci.
Do osób najbardziej zainteresowanych pracą zaliczyć należy pedagogów-teoretyków, specjalistów z zakresu edukacji elementarnej, badaczy wczesnej edukacji, metodyków, nauczycieli-praktyków w przedszkolach i klasach początkowych. Grupę potencjalnych odbiorców powiększą zapewne studenci pedagogiki.
Dr hab. Joanna Sosnowska, prof. UŁ
Książka "Rodzice partnerami nauczyciela (w) edukacji przedszkolnej dziecka" - Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk - oprawa miękka - Wydawnictwo Ignatianum. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2019 r.