Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wojciech Marzec |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 606 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788393121137 |
ISBN: | 978-83-931211-3-7 |
Data: | 2012-10-16 |
Opis książki:
Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY! Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych... twórców reklam! Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o ,,ludzi reklamy, którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu.Reżyseria filmu reklamowego to pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż, filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie.
Jeden z najsłynniejszych twórców reklamy na świecie Andres Bukowinski (laureat m. in. kilku złotych lwów w Cannes) powiedział: ,,Najbardziej kompletny i wszechobejmujący wykład reżyserii reklamowej jaki znam.
Nigdy wcześniej, podczas prac nad innymi książkami wydawnictwo nie otrzymywało tak wielu maili z pytaniem: Kiedy wreszcie wyjdzie ta książka?!
Książka "Reżyseria filmu reklamowego" - Katarzyna Dragovic, Nono Dragovic - oprawa miękka - Wydawnictwo Wojciech Marzec. Książka posiada 606 stron i została wydana w 2012 r.