pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reżyseria filmu reklamowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wojciech Marzec
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 606 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788393121137
ISBN: 978-83-931211-3-7
Data: 2012-10-16
Cena wydawcy: 56.63 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY! Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych... twórców reklam! Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o ,,ludzi reklamy, którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu.

Reżyseria filmu reklamowego to pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż, filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie.

Jeden z najsłynniejszych twórców reklamy na świecie Andres Bukowinski (laureat m. in. kilku złotych lwów w Cannes) powiedział: ,,Najbardziej kompletny i wszechobejmujący wykład reżyserii reklamowej jaki znam.

Nigdy wcześniej, podczas prac nad innymi książkami wydawnictwo nie otrzymywało tak wielu maili z pytaniem: Kiedy wreszcie wyjdzie ta książka?!

Książka "Reżyseria filmu reklamowego" - Katarzyna Dragovic, Nono Dragovic - oprawa miękka - Wydawnictwo Wojciech Marzec. Książka posiada 606 stron i została wydana w 2012 r.