Tytuł książki:
Retro reklama. Za kulisami warszawskiego biznesu reklamowego w XIX wiek
Autor książki:
Aleksandra Łuczak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Neriton |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
EAN: | 9788375432381 |
ISBN: | 978-83-7543-238-1 |
Data: | 2013-03-28 |
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka opowiada o tym, jak w epoce pary, maszyn i sięgających nieba fabryk, w największej polskiej metropolii Warszawie która straciła swój stołeczny status, a zyskała kapitalistyczne oblicze, kiełkować zaczęła nowa branża: biznes reklamowy. Na podstawie wydanych przed ponad stoma laty najstarszych polskich podręczników do reklamy i ówczesnej prasy autorka spróbowała odpowiedzieć na pytanie: czym była skuteczna reklama, kto ją tworzył i dlaczego w ciągu półwiecza 1864 1914 budziła one tyle emocji.Książka "Retro reklama. Za kulisami warszawskiego biznesu reklamowego w XIX wiek" - Aleksandra Łuczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Neriton. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2012 r.