pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 350 s.
EAN: 9788320824773
Data: 2022-03-02
43.68 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej horyzontalny, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się protagonistą. Wiele firm postrzega to jako problem - a nawet apokalipsę detaliczną, ale inne - jako niezwykłą okazję.

Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Mediolan, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA, Grupa Shiseido.

Ta książka to prawdziwa perełka na rynku wydawniczym. Tłumaczenie na język polski będzie pierwszym tłumaczeniem książki na język obcy.

Książka "Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej" - Philip Kotler, Giuseppe Stigliano - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2022 r. Cena 43.68 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.