Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Verbinum |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 376 s. |
Wymiar: | 130x200 mm |
EAN: | 9788371923210 |
ISBN: | 978-83-7192-321-0 |
Data: | 2009-03-30 |
Opis książki:
Książka Vincenta J. Millera jest głęboką analizą kultury konsumpcyjnej. Autor ukazuje świat, w którym tradycje i kultury traktowane są jak przedmioty. W tym świecie także chrześcijaństwo staje się towarem, obiektem konsumpcji, który można reklamować, sprzedawać, wykorzystywać lub odrzucić jako zużyty. Religia w kulturze konsumpcji nie oznacza autentycznej relacji człowieka z Bogiem, a staje się tylko zbiorem pustych symboli. Jak przywrócić religii należne jej miejsce? Jak praktykować wiarę we współczesnym świecie? Vincent J. Miller stara się odpowiedzieć na te pytania, łącząc bogaty materiał z zakresu teologii, socjologii, ekonomii, antropologii kultury z konkretnymi przykładami z życia.
Książka "Religia w świecie konsumpcji" - Vincent J. Miller - oprawa miękka - Wydawnictwo Verbinum. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2007 r.