pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Religia w świecie konsumpcji

Autor książki:

Vincent J. Miller

Dane szczegółowe:
Wydawca: Verbinum
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 376 s.
Wymiar: 130x200 mm
EAN: 9788371923210
ISBN: 978-83-7192-321-0
Data: 2009-03-30
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Vincenta J. Millera jest głęboką analizą kultury konsumpcyjnej. Autor ukazuje świat, w którym tradycje i kultury traktowane są jak przedmioty. W tym świecie także chrześcijaństwo staje się towarem, obiektem konsumpcji, który można reklamować, sprzedawać, wykorzystywać lub odrzucić jako zużyty. Religia w kulturze konsumpcji nie oznacza autentycznej relacji człowieka z Bogiem, a staje się tylko zbiorem pustych symboli. Jak przywrócić religii należne jej miejsce? Jak praktykować wiarę we współczesnym świecie? Vincent J. Miller stara się odpowiedzieć na te pytania, łącząc bogaty materiał z zakresu teologii, socjologii, ekonomii, antropologii kultury z konkretnymi przykładami z życia.

Książka "Religia w świecie konsumpcji" - Vincent J. Miller - oprawa miękka - Wydawnictwo Verbinum. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2007 r.