pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Religia-media-popkultura

Dane szczegółowe:
Wydawca: WIĘŹ
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 222 s.
Wymiar: 205x145 mm
EAN: 9788365424853
ISBN: 978-83-6542-485-3
Data: 2021-01-13
24.24 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb wciąż nazbyt często przekazuje lub transmituje, zamiast komunikować.

Książka "Religia-media-popkultura" - Marta Kokoszczyńska, Józef Majewski - oprawa miękka - Wydawnictwo WIĘŹ. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2020 r. Cena 24.24 zł. Zapraszamy na zakupy!