Relacje jako kapitał organizacji
Joanna M. Moczydłowska, Anna Korombel, Agnieszka Bitkowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 137 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788380855441 |
ISBN: | 978-83-8085-544-1 |
Data: | 2017-11-28 |
Opis książki:
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.
W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.
Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
Książka "Relacje jako kapitał organizacji" - Joanna M. Moczydłowska, Anna Korombel, Agnieszka Bitkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 137 stron i została wydana w 2017 r. Cena 38.57 zł. Zapraszamy na zakupy!