pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklamy telewizyjne i ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym

Autor książki:

Katarzyna Litwińska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2008
Ilość stron: 196 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373637726
ISBN: 83-7363-772-9
Data: 2009-01-05
Cena wydawcy: 23.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przepraszamy bardzo, pozycja Reklamy telewizyjne i ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym nie ma jeszcze opisu.

Książka "Reklamy telewizyjne i ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym" - Katarzyna Litwińska - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2008 r.