Tytuł książki:
Reklamy telewizyjne i ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym
Autor książki:
Katarzyna Litwińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL |
Rok wyd.: | 2008 |
Ilość stron: | 196 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788373637726 |
ISBN: | 83-7363-772-9 |
Data: | 2009-01-05 |
Cena wydawcy: 23.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Przepraszamy bardzo, pozycja Reklamy telewizyjne i ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym nie ma jeszcze opisu.
Książka "Reklamy telewizyjne i ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym" - Katarzyna Litwińska - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2008 r.