Tytuł książki:
Reklama zewnętrzna w procesie inwestycyjnym
Autor książki:
Agnieszka Suławko-Karetko, Roberto R. Romański
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788325516772 |
ISBN: | 978-83-2551-677-2 |
Data: | 2010-08-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Rys historyczny reklamy i jej form. Prawo reklamy zewnętrznej - zagadnienia ogólne. Materialne prawo reklamy zewnętrznej. Reklama w świetle przepisów o drogach i ruchu drogowym. Reklama w świetle przepisów o planowaniu przestrzennym. Niektóre cywilno-prawne uwarunkowania reklamy zewnętrznej.
Książka "Reklama zewnętrzna w procesie inwestycyjnym" - Agnieszka Suławko-Karetko, Roberto R. Romański - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2010 r.