Tytuł książki:
Reklama w społeczeństwie informacyjnym
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Maternus Media |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
Wymiar: | 125x200 mm |
EAN: | 9788389701176 |
ISBN: | 978-83-8970-117-6 |
Data: | 2010-04-14 |
Cena wydawcy: 20.48 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego.
Spis treści:
Historia reklamy
Skuteczność reklamy
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego
Reklama a film: zarys problematyki "product placement"
Dziecko a "autorytet" w reklamie telewizyjnej
"Na dobre i na złe" zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie
Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza
Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy
Książka "Reklama w społeczeństwie informacyjnym" - oprawa miękka - Wydawnictwo Maternus Media. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2010 r.