Reklama. Promocja. Informowani. O sponsorowaniu napojów alkoholowych
Marcin Ożóg
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788325530839 |
ISBN: | 978-83-2553-083-9 |
Data: | 2011-09-02 |
Opis książki:
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.
Książka "Reklama. Promocja. Informowani. O sponsorowaniu napojów alkoholowych" - Marcin Ożóg - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2011 r.