pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama. Promocja. Informowani. O sponsorowaniu napojów alkoholowych

Autor książki:

Marcin Ożóg

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788325530839
ISBN: 978-83-2553-083-9
Data: 2011-09-02
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.

Książka "Reklama. Promocja. Informowani. O sponsorowaniu napojów alkoholowych" - Marcin Ożóg - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2011 r.