Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788372515421 |
ISBN: | 83-7251-542-5 |
Data: | 2008-11-23 |
42.80
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis podręcznika:
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce. Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają uczniowi na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.
Podręcznik „Reklama. Podręcznik” - oprawa miękka - Wydawca: Difin. Cena 42.80 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.