pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Reklama. Podręcznik dla szkół handlowych, średnich i policealnych

autor:

Jolanta Lux

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 147 s.
Wymiar: 210x290 mm
EAN: 9788372322333
ISBN: 83-7232-233-3
Data: 2009-05-27
Cena wydawcy: 22.00 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Podręcznik dla szkół handlowych, średnich i policealnych. Proponowany Państwu podręcznik jest efektem trwającej od października 1993 do czerwca 1996 r. współpracy nauczycieli polskich i holenderskich szkół ekonomicznych. Ta współpraca finansowana była przez Ministerstwo Oświaty w Holandii - w ramach programu wspierania krajów Europy Środkowowschodniej - PSO. Realizowano ją zgodnie z zatwierdzonym przez stronę holenderską Projektem SHOP NL/OLW/93/006 z dnia 22.09.1993 r. Seminariami nauczycielskimi objętych było 50 nauczycieli 11 szkół ekonomicznych z terenu całej Polski. Ideą tych szkoleń było przedstawienie zagadnień, które dla polskich nauczycieli są problemami nowymi, wynikającymi z transformacji gospodarki polskiej. Treści prezentowane w tym podręczniku są zgodne z obowiązującym aktualnie programem nauczania w szkołach ekonomicznych i handlowych. Przy opracowywaniu niniejszej pozycji uczestniczył nauczyciel z Delta College Zeeland w Middelburgu - drs. Wichard J.C.M. Rops.

Podręcznik „Reklama. Podręcznik dla szkół handlowych, średnich i policealnych” - oprawa miękka - Wydawca: Adam.