Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 147 s. |
Wymiar: | 210x290 mm |
EAN: | 9788372322333 |
ISBN: | 83-7232-233-3 |
Data: | 2009-05-27 |
Opis podręcznika:
Podręcznik dla szkół handlowych, średnich i policealnych. Proponowany Państwu podręcznik jest efektem trwającej od października 1993 do czerwca 1996 r. współpracy nauczycieli polskich i holenderskich szkół ekonomicznych. Ta współpraca finansowana była przez Ministerstwo Oświaty w Holandii - w ramach programu wspierania krajów Europy Środkowowschodniej - PSO. Realizowano ją zgodnie z zatwierdzonym przez stronę holenderską Projektem SHOP NL/OLW/93/006 z dnia 22.09.1993 r. Seminariami nauczycielskimi objętych było 50 nauczycieli 11 szkół ekonomicznych z terenu całej Polski. Ideą tych szkoleń było przedstawienie zagadnień, które dla polskich nauczycieli są problemami nowymi, wynikającymi z transformacji gospodarki polskiej. Treści prezentowane w tym podręczniku są zgodne z obowiązującym aktualnie programem nauczania w szkołach ekonomicznych i handlowych. Przy opracowywaniu niniejszej pozycji uczestniczył nauczyciel z Delta College Zeeland w Middelburgu - drs. Wichard J.C.M. Rops.
Podręcznik „Reklama. Podręcznik dla szkół handlowych, średnich i policealnych” - oprawa miękka - Wydawca: Adam.