pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama. Operacjonalizacja pojęcia

Autor książki:

Mariusz Wszołek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 230 s.
Wymiar: 140x230 mm
EAN: 9788365148247
ISBN: 978-83-6514-824-7
Data: 2015-08-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu procesu corporate identity organizacji. Interesujące jest też wyróżnienie poetyki reklamy wiodącej i procesu projektowania reklamy.

Książka "Reklama. Operacjonalizacja pojęcia" - Mariusz Wszołek - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2015 r.