
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 230 s. |
Wymiar: | 140x230 mm |
EAN: | 9788365148247 |
ISBN: | 978-83-6514-824-7 |
Data: | 2015-08-24 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu procesu corporate identity organizacji. Interesujące jest też wyróżnienie poetyki reklamy wiodącej i procesu projektowania reklamy.
Książka "Reklama. Operacjonalizacja pojęcia" - Mariusz Wszołek - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2015 r.