Reklama leków a Prawo farmaceutyczne
Anna Zubkowska, Monika Niedzielska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIEDZA I PRAKTYKA |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 124 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788376772899 |
ISBN: | 978-83-7677-289-9 |
Data: | 2010-08-31 |
Opis książki:
Na co pozwala Prawo farmaceutyczne w zakresie reklamy produktów leczniczych, a co jest zabronione? Na to pytanie, z punktu widzenia lekarza, odpowiada książka Reklama leków a Prawo farmaceutyczne.
W publikacji wskazane zostały wszystkie główne regulacje związane z tematyką produktów leczniczych.
Autorki odniosły się również do zasad promocji środków spożywczych specjalnego przeznaczenia, nie ma natomiast zasad promocji suplementów diety. Brakuje też odniesienia do wyrobów medycznych, a te są ściśle związane z rynkiem medycznym.
Każdy znajdzie tu jednak omówienie regulacji etycznych, jakie obowiązują lekarzy i formy farmaceutyczne w ich wzajemnych relacjach.
Książka "Reklama leków a Prawo farmaceutyczne" - Anna Zubkowska, Monika Niedzielska - oprawa miękka - Wydawnictwo WIEDZA I PRAKTYKA. Książka posiada 124 stron i została wydana w 2010 r.