Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Novae Res |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 470 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788380832022 |
ISBN: | 978-83-8083-202-2 |
Data: | 2017-01-12 |
Opis książki:
Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dostrzec, podążając za poszczególnymi etapami analizy. [...] Książka powinna stać się lekturą na kierunkach studiów językoznawczych, kulturoznawczych, dziennikarskich i z zakresu komunikacji społecznej. Powinna także znaleźć zastosowanie w praktycznych działaniach z zakresu marketingu i promocji.
Dr hab. Teresa Sasińska-Klas, prof. nadzw. UJ
Dr Anna Ryłko-Kurpiewska jest specjalistką z zakresu języka reklamy, wykładowcą akademickim związanym z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna od momentu jego powstania na Uniwersytecie Gdańskim. Kieruje specjalnością reklama i public relations oraz Podyplomowymi Studiami Reklama i Marketing Medialny. Pomysłodawczyni i członkini kapituły konkursu Medi@stery (na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach) oraz członkini kapituły międzynarodowego konkursu "Literacki Debiut Roku". Członkini Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Redaktorka kilku monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach, autorka książki "Dzieci jako odbiorcy reklamy telewizyjnej" oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych
poświęconych reklamie. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów.
Książka "Reklama jako sztuka powtórzeń" - Anna Ryłko-Kurpiewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 470 stron i została wydana w 2017 r.