pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama jako sztuka powtórzeń

Autor książki:

Anna Ryłko-Kurpiewska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Novae Res
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 470 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788380832022
ISBN: 978-83-8083-202-2
Data: 2017-01-12
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dostrzec, podążając za poszczególnymi etapami analizy. [...] Książka powinna stać się lekturą na kierunkach studiów językoznawczych, kulturoznawczych, dziennikarskich i z zakresu komunikacji społecznej. Powinna także znaleźć zastosowanie w praktycznych działaniach z zakresu marketingu i promocji.

Dr hab. Teresa Sasińska-Klas, prof. nadzw. UJ

Dr Anna Ryłko-Kurpiewska jest specjalistką z zakresu języka reklamy, wykładowcą akademickim związanym z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna od momentu jego powstania na Uniwersytecie Gdańskim. Kieruje specjalnością reklama i public relations oraz Podyplomowymi Studiami Reklama i Marketing Medialny. Pomysłodawczyni i członkini kapituły konkursu Medi@stery (na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach) oraz członkini kapituły międzynarodowego konkursu "Literacki Debiut Roku". Członkini Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Redaktorka kilku monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach, autorka książki "Dzieci jako odbiorcy reklamy telewizyjnej" oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych
poświęconych reklamie. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów.

Książka "Reklama jako sztuka powtórzeń" - Anna Ryłko-Kurpiewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 470 stron i została wydana w 2017 r.