Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 144x205 mm |
EAN: | 9788320818581 |
ISBN: | 978-83-2081-858-1 |
Data: | 2009-11-16 |
42.85
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
W drugim wydaniu, Autor: - wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać media w reklamie - opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy
Książka "Reklama" - Jacek Kall - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2010 r. Cena 42.85 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.