pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama

Autor książki:

Jacek Kall

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 144x205 mm
EAN: 9788320818581
ISBN: 978-83-2081-858-1
Data: 2009-11-16
42.85 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W drugim wydaniu, Autor: - wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać media w reklamie - opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy

Książka "Reklama" - Jacek Kall - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2010 r. Cena 42.85 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.