pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

Autor książki:

Andrew McStay

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 306 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788381426176
ISBN: 978-83-8142-617-6
Data: 2020-02-27
56.88 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew Mc Stay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.

Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.

Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ - czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Książka "Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych" - Andrew McStay - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 306 stron i została wydana w 2020 r. Cena 56.88 zł. Zapraszamy na zakupy!