Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Andrew McStay
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 306 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788381426176 |
ISBN: | 978-83-8142-617-6 |
Data: | 2020-02-27 |
Opis książki:
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew Mc Stay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.
Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.
Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ - czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Książka "Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych" - Andrew McStay - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 306 stron i została wydana w 2020 r. Cena 51.20 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.