Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 1024 s. |
EAN: | 9788382867572 |
ISBN: | 978-83-8286-757-2 |
Data: | 2023-01-09 |
Opis książki:
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.:
- nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing),
- nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie),
- reklamę naśladowczą i body image advertising,
- reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych).
Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej.
Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.
Książka "Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania" - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 1024 stron i została wydana w 2022 r. Cena 142.49 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.