pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788381872690
ISBN: 978-83-8187-269-0
Data: 2020-01-17
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między "informowaniem" a "reklamowaniem" i kwalifikują obie czynności.

Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:
- jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki;
- w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki;
- jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych;
- w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją;
- w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego;
- jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję;
- jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.

Książka "Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności" - Mateusz Dończyk, Marcin Stupak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2020 r.