Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320818901 |
ISBN: | 978-83-2081-890-1 |
Data: | 2010-06-07 |
Opis książki:
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.
Książka "Reklama" - Adam Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2010 r.