pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama

Autor książki:

Adam Grzegorczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788320818901
ISBN: 978-83-2081-890-1
Data: 2010-06-07
pozycja niedostępna

Opis książki:

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Książka "Reklama" - Adam Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2010 r.