pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama a frazeologia. Teksty reklamowe jako źródło nowych frazeologizmów

Autor książki:

Anna Lusińska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 134 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788376116129
ISBN: 978-83-7611-612-9
Data: 2008-06-16
Cena wydawcy: 15.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praca będąca przedmiotem niniejszej recenzji stanowi dojrzałe studium naukowe (...). Autorka objawia się jako doświadczony znawca problematyki, jaką w przedłożonej pracy przedstawia. Jest to studium doskonale opracowane zarówno pod względem merytorycznym, jak i formalnym, starannie wykończone we wszystkich szczegółach.
Autorka omawia m.in. powiązania reklamy z kulturą. Reklamy wykorzystują najpopularniejsze historyczne porzekadła, strofy poetyckie, cytaty z najpo-czytniejszej beletrystyki i deformują ją na użytek reklamowania określonych produktów. W ten sposób oddziaływają negatywnie na literacką polszczyznę.
Fragmenty z recenzji prof. zw. dr. hab. Andrzeja Piskozuba

Książka "Reklama a frazeologia. Teksty reklamowe jako źródło nowych frazeologizmów" - Anna Lusińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 134 stron i została wydana w 2010 r.