Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 324 s. |
Wymiar: | 155x250 mm |
EAN: | 9788372329431 |
ISBN: | 978-83-7232-943-1 |
Data: | 2011-02-09 |
Opis książki:
Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego. Ta książka przeznaczona jest dla tych którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych realizują różne formy reklamy komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.
Książka "Reklama. 50 pojęć gratis. Leksykon" - Jolanta Lux - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2011 r.