pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Format: mobi, epub
Ilość stron: 212 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788301185824
Data: 2025-02-07
59.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu. Aleksandra ŚLIFIRSKA, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej (www.ikm.com.pl). Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.

E-book „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” - Wydawca: Naukowe PWN. Cena 59.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

ROZDZIAŁ 01. Humanistyka wizerunku 7
Język na koniuszkach palców 8
Pewnego razu 10
Pierwsze zdanie 11
Kiedy byłem mały 12
Pragnienie opowiadania 13
Tropy kultury 14
Umberto Eco 15
Dialog społeczny 17
Nieogolone nogi 17
Kim Pan jest Panie Prezesie? 18
ROZDZIAŁ 02. Homo communicare 21
SŁUCHANIE OD AUTORKI Słów kilka o Communication Quest 23
WOLNOŚC RETORYKA FAIR PLAY Z Henryka Bochniarz o inspirującej publiczności lidera 27
INNOWACJA MONODRAM NA 120 FIGUR Z Piotrem Voelkelem o szczerości i dizajnie wizerunku lidera biznesu 49
OTWARTOŚC PORTRET Z RYBĄ Z Rafałem Brzoska o komunikacyjnych wyprawach lidera 69
PIEKNO ARCYDZIEŁO MARKI OSOBISTEJ Z dr Irena Eris o synergii w kremie i komunikacji 93
SPÓJNOSC HISTORIA STAWANIA SIE KIMŚ Z Jackiem Santorskim o spójności wartości i wizerunku lidera 113
ZMIANA TRAKTAT O KLIKALNOŚCI Z Rafałem Bauerem o rewolucji w komunikacji 141
KONSEKWENCJA HEJTUS CONTRA CLASSICUS Z Jarosławem Zagórowskim o potrzebie komunikacji na każdym szczeblu organizacji 163
INSPIRACJA POETYKA SZCZEROŚCI Z Joanna Przetakiewicz o talencie komunikowania sukcesów 185
ROZDZIAŁ 03. Projektowanie profilu publicznego 187
Dizajn wizerunku 202
Wszystko zależy od detalu 202
Więcej swiatła w wizerunku 202
Wzorzec profilu publicznego CQ 207
Twój punkt widzenia 209
Podpis i lead 210
Od posta, tweeta do wywiadu 210
Rezultaty, czyli odcinanie kuponów 211
Rekin 212