Tytuł książki:
Regionalne i lokalne media w społeczeństwie wielokulturowym
Autor książki:
Joachim Glensk, Maria Kalczyńska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 206 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788373950627 |
ISBN: | 83-7395-062-1 |
Data: | 2007-06-06 |
Cena wydawcy: 17.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorzy prezentowanej pracy zbiorowej za temat swych rozważań obrali wieloznaczne pojęcie kultury medialnej, funkcjonujące we współczesnych społecznościach, odznaczających się bogactwem różnych kultur. Omawiane zagadnienia są rozpatrywane i analizowane nie tylko jako autonomiczny system medialnej komunikacji (chociaż takie ujęcie przeważa jeszcze wśród badaczy), ale jako zespół powiązanych ze sobą procesów zewnętrznych, integrujących wielokulturowe społeczeństwo lokalne i regionalne.
Książka "Regionalne i lokalne media w społeczeństwie wielokulturowym" - Joachim Glensk, Maria Kalczyńska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.