pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Regionalne i lokalne media w społeczeństwie wielokulturowym

Autor książki:

Joachim Glensk, Maria Kalczyńska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373950627
ISBN: 83-7395-062-1
Data: 2007-06-06
Cena wydawcy: 17.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorzy prezentowanej pracy zbiorowej za temat swych rozważań obrali wieloznaczne pojęcie kultury medialnej, funkcjonujące we współczesnych społecznościach, odznaczających się bogactwem różnych kultur. Omawiane zagadnienia są rozpatrywane i analizowane nie tylko jako autonomiczny system medialnej komunikacji (chociaż takie ujęcie przeważa jeszcze wśród badaczy), ale jako zespół powiązanych ze sobą procesów zewnętrznych, integrujących wielokulturowe społeczeństwo lokalne i regionalne.

Książka "Regionalne i lokalne media w społeczeństwie wielokulturowym" - Joachim Glensk, Maria Kalczyńska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.