Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 243 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788322791622 |
ISBN: | 978-83-2279-162-2 |
Data: | 2019-01-24 |
Opis książki:
Piąty tom z serii "Recepcja mediów" jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji "Nowoczesna Polska" w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych oraz ze scenariuszy lekcji w każdym miejscu, w którym nie mają dostępu do Internetu. [...]
Tom piąty "Recepcji mediów" jest ostatnią z serii monografią wieloautorską dotyczącą zagadnienia badań audytoryjnych, ujmującą aspekt odbioru w odniesieniu do kolejnych grup wiekowych, dlatego został przeznaczony nie tylko dla badaczy recepcji treści ze środków masowego przekazu, ale także dla odpowiedniego pod tym względem środowiska uczniowskiego, studenckiego i nauczycielskiego.
Ze Wstępu
Barbara Boniecka i Anna Granat
Książka "Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 243 stron i została wydana w 2018 r. Cena 28.83 zł. Zapraszamy na zakupy!