Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 344 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301235369 |
ISBN: | 978-83-0123-536-9 |
Data: | 2024-04-05 |
Opis książki:
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.
W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
Książka "Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji" - Barbara Mróz-Gorgoń - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2024 r. Cena 73.01 zł. Zapraszamy na zakupy!