Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06./1
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
EAN: | 9788302190612 |
ISBN: | 978-83-0219-061-2 |
Data: | 2020-09-14 |
Opis podręcznika:
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Podręcznik „Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06./1” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Cena 74.06 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.