Radio i społeczeństwo
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2011 |
Ilość stron: | 430 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788322732939 |
ISBN: | 978-83-2273-293-9 |
Data: | 2011-09-06 |
Opis książki:
Współczesne radio podlega licznym zmianom. Niniejszy tom zawiera refleksje dotyczące nie tylko radiofonii polskiej, ale tez brytyjskiej, francuskiej, norweskiej czy portugalskiej w szerokim kontekście społecznym. Rozważania uwzględniają aspekty związane z budowaniem wspólnoty czy pełnieniem misji, odnoszą się też do kwestii przemian kulturowych czy technologicznych, wpływających na radio. Mamy nadzieję, że monografia, będąca efektem spotkania badaczy pochodzących z wielu krajów i spoglądających na radiowy fenomen z różnych perspektyw, wzbogaci ofertę dostępnych na rynku książek o tematyce radiowej oraz stworzy nowe horyzonty badawcze. Prezentując bogate spektrum problematyki, pragniemy przybliżyć czytelnikom to medium - z pozoru dobrze znane każdemu, a zarazem wciąż niezbadane. Grażyna Stachyra, Elżbieta Pawlak-Hejno
Książka "Radio i społeczeństwo" - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 430 stron i została wydana w 2011 r. Cena 34.23 zł. Zapraszamy na zakupy!