Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 252 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381021821 |
ISBN: | 978-83-8102-182-1 |
Data: | 2019-03-11 |
Opis książki:
"Autorka słusznie sprowadza podstawowe kryterium stopniowania racjonalności do siły relacji między usługodawcą a usługobiorcą. (...) Podzielam przekonanie Autorki i motywy podjęcia się badań nad racjonalnością w zakresie usług oraz uznaję argumenty o znaczeniu racjonalności usług w funkcjonowaniu współczesnej gospodarki i społeczności. (...) Recenzowana książka co do jej tytułu, problemu badawczego i struktury treści stanowi interdyscyplinarne studium nad racjonalnością gospodarowania w perspektywie usług".
Z recenzji prof. dr hab. Józefy Famielec
"Za nowe uznaję autorską koncepcję usług ordo (o czym informowała Autorka w Biuletynie PTE 2018 nr 2, s. 79-82), wykonaną nową taksonomię usług i klasyfikację usług według ich podatności na ład gospodarczy oraz opracowanie propozycji modelowej (zarys modelu). Jest on ciekawą propozycją Autorki, która przedstawia skomplikowane relacje pomiędzy usługobiorcą, usługodawcą, satysfakcją/brakiem satysfakcji konsumenta, trzema stopniami racjonalności, nadmiarem/umiarem/niedoborem itp., elastycznością itd.".
Z recenzji prof. dr hab. Eulalii Skawińskiej
Książka "Racjonalność gospodarowania. Perspektywa usług" - Elżbieta Skąpska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2019 r.