Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków
Zdzisław Knecht
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 190 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788373877290 |
ISBN: | 83-7387-729-0 |
Data: | 2008-11-21 |
Opis książki:
Racjonalne public relations to sztuka: - współpracowania nie tylko z mediami, - wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji, - realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę, - zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu, - budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji, - pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie, - umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.
Ta książka mówi o tym, jak – mimo chaosu na rynku – organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.
Książka "Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków" - Zdzisław Knecht - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2005 r.