pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

Autor książki:

Maria Kubacka

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 235x165 mm
EAN: 9788381027601
ISBN: 978-83-8102-760-1
Data: 2024-01-25
46.25 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa.

Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym:
- jak interpretować wartość przedsiębiorstwa,
- jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa,
- jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami,
- jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów,
- jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie,
- w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.

Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.

Publikacja adresowana jest do:
- kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania,
- specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych,
- pracowników działów finansowo-księgowych,
- słuchaczy studiów podyplomowych,
- studentów kierunków ekonomicznych.

Książka "Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa" - Maria Kubacka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2024 r. Cena 46.25 zł. Zapraszamy na zakupy!