Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Maria Kubacka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 235x165 mm |
EAN: | 9788381027601 |
ISBN: | 978-83-8102-760-1 |
Data: | 2024-01-25 |
Opis książki:
Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym:
- jak interpretować wartość przedsiębiorstwa,
- jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa,
- jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami,
- jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów,
- jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie,
- w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.
Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.
Publikacja adresowana jest do:
- kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania,
- specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych,
- pracowników działów finansowo-księgowych,
- słuchaczy studiów podyplomowych,
- studentów kierunków ekonomicznych.
Książka "Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa" - Maria Kubacka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2024 r. Cena 50.12 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.