Publiczność (z) wymyślana
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Księgarnia Akademicka |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788371883088 |
ISBN: | 978-83-7188-308-8 |
Data: | 2010-05-04 |
Opis książki:
Specyfika i wyjątkowość teatru na tle innych sztuk przedstawiających polega na tym, że zarówno wytwarzanie, jak i odbiór znaczeń dokonują się w tym samym czasie. Widzowie i aktorzy do ostatniej sekundy dzielą tę samą przestrzeń i czas, współuczestniczą w procesie artystycznym, wzajemnie na siebie oddziałując. Dzięki temu jedynie w teatrze odbiorcy mają szansę bezpośrednio zobaczyć proces artystyczny, w którym sami uczestniczą. Mogą poznać strategie produkcji artefaktu i poddać pod rozwagę własny w niej udział.
Fragment Wstępu
Książka "Publiczność (z) wymyślana" - oprawa miękka - Wydawnictwo Księgarnia Akademicka. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2009 r. Cena 30.25 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.