Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 161x236 mm |
EAN: | 9788375457513 |
ISBN: | 978-83-7545-751-3 |
Data: | 2017-04-28 |
Opis książki:
Tom 31. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.
W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych "użytkowników", "konsumentów" czy "prosumentów" mediów.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Książka "Publiczność mediów w epoce cyfrowej" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2017 r.