pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 161x236 mm
EAN: 9788375457513
ISBN: 978-83-7545-751-3
Data: 2017-04-28
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tom 31. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.

W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych "użytkowników", "konsumentów" czy "prosumentów" mediów.

Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

Książka "Publiczność mediów w epoce cyfrowej" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2017 r.