Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe UAM |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 155x225 mm |
EAN: | 9788323131762 |
ISBN: | 978-83-2313-176-2 |
Data: | 2014-02-26 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
?Rozprawa jest wynikiem ogólnopolskich badań wśród studentów pedagogiki uczelni publicznych i niepublicznych. [?] Dagna Dejna i Filip Nalaskowski [?] świetnie operują porównaniami, odniesieniami do innych danych empirycznych, danych także demograficznych, społecznych, by spróbować dociec powodów takiej, a nie innej struktury osobowej i rodzinnej studiujących na pedagogice. Zakres ujawnionych dzięki diagnozom danych oraz ich interpretacja są niezwykle ciekawe, miejscami nawet łamią stereotypy i odsłaniają słabe, a nawet patologiczne strony edukacji na tym kierunku. Poznajemy profil osobowościowy studentów w sferze (braku) aktywności kulturalnej, aspiracji zawodowych, samokształceniowych, planów osobistego życia, ale także ich ?edukacyjny background?. Czy rzeczywiście pedagodzy naszych dzieci są przedstawicielami oszukanej czy może wykorzystanej generacji? Odpowiedź na ów dylemat znajdziemy w niniejszej publikacji?.Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego
Książka "Publiczni i niepubliczni. Przełom" - Dagna Dejna, Filip Nalaskowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2013 r.