Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 363 s. |
Wymiar: | 168x238 mm |
EAN: | 978830116000501 |
ISBN: | 978-83-0116-000-5 |
Data: | 2010-09-09 |
Opis książki:
Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR.
Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem.
Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego.
Książka "Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 363 stron i została wydana w 2010 r.