pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Format: epub, mobi
Ilość stron: 298 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788381750400
Data: 2025-02-04
44.90 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera.

Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.

E-book „Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość” - Wydawca: POLTEXT. Cena 44.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.