Tytuł książki:
Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 260 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375453195 |
ISBN: | 978-83-7545-319-5 |
Data: | 2012-03-30 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka "Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2011 r.