Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Tymon Smektała
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9798372770379 |
ISBN: | 83-7277-037-9 |
Data: | 2008-11-20 |
Opis książki:
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.
Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
Książka "Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw" - Tymon Smektała - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2005 r. Cena 38.11 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.