pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Autor książki:

Tymon Smektała

Dane szczegółowe:
Wydawca: Astrum
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9798372770379
ISBN: 83-7277-037-9
Data: 2008-11-20
38.11 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.
Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.

Książka "Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw" - Tymon Smektała - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2005 r. Cena 38.11 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.