Tytuł książki:
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 418 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375451948 |
ISBN: | 978-83-7545-194-8 |
Data: | 2012-04-16 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka "Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 418 stron i została wydana w 2010 r.