pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations w internecie

Autor książki:

Jerzy P. Szyfter

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373616738
ISBN: 83-7361-673-X
Data: 2009-09-04
Cena wydawcy: 31.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

  • Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
  • Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
  • Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory

Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu.

"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.

  • Strategie PR w internecie
  • Witryny WWW i internetowe biura prasowe
  • Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
  • Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji
  • Grupy dyskusyjne
  • Netykieta -- internetowy savoir-vivre.

Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

Jeśli Twoja firma jest niewidoczna w internecie to jakby nie było jej wcale!

Książka "Public relations w internecie" - Jerzy P. Szyfter - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2005 r.