Public relations w czasach mp3 i internetu
Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WSIiZ |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 294 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788360583210 |
ISBN: | 978-83-6058-321-0 |
Data: | 2008-11-13 |
Opis książki:
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje, których zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy i praktycy PR co-rocznie podczas Kongresu PR prezentują wyniki swoich badań, analizy i oceny. W ten sposób staramy się powiększać dorobek, z którego następnie mogą korzystać adepci polskie-go PR. Niniejszy tom zawiera prezentację głównie tradycyjnych narzędzi PR w kontekście poszukiwania odpowiedzi na pytanie, gdzie jesteśmy jako branża, i w jakim kierunku powinniśmy zmierzać.
Książka "Public relations w czasach mp3 i internetu" - Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2008 r.