Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WSiZ |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 164x240 mm |
EAN: | 9788387658410 |
ISBN: | 83-87658-41-3 |
Data: | 2005-05-13 |
Opis książki:
Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.
Książka "Public relations. Teoria i studia przypadków" - Dariusz Tworzydło - oprawa miękka - Wydawnictwo WSiZ. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2005 r.