pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations. Teoria i studia przypadków

Autor książki:

Dariusz Tworzydło

Dane szczegółowe:
Wydawca: WSiZ
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 164x240 mm
EAN: 9788387658410
ISBN: 83-87658-41-3
Data: 2005-05-13
pozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.

Książka "Public relations. Teoria i studia przypadków" - Dariusz Tworzydło - oprawa miękka - Wydawnictwo WSiZ. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2005 r.