![Public relations. Społeczne wyzwania - okładka książki](https://staticl.poczytaj.pl/223000/public-relations-spoleczne-wyzwania-jerzy-oledzki,223043-s.jpg)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 300 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375450576 |
ISBN: | 978-83-7545-057-6 |
Data: | 2012-03-30 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim otoczeniem i interesariuszami. Jeśli udział w tym biorą komunikatorzy profesjonaliści, to powiemy, że jest to świadome, zaplanowane i zorganizowane komunikowanie, którym zajmują się specjaliści PR-owcy znający sposób na zapobieganie potencjalnym kryzysom i potrafiący przełamywać bariery w porozumiewaniu się ludzi ze sobą. Podstawą tego zawodu jest zawsze kontakt z ludźmi - przyjazny kontakt dający szansę na rozwiązywanie konfliktu.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka "Public relations. Społeczne wyzwania" - Jerzy Olędzki - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2007 r.