Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Ekonomiczna |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 210 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788389355003 |
ISBN: | 83-8935-500-0 |
Data: | 2008-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Omówione zagadnienia : strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
Książka "Public relations" - Sam Black - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2001 r.