pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations

Autor książki:

Sam Black

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 210 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788389355003
ISBN: 83-8935-500-0
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Omówione zagadnienia : strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.

Książka "Public relations" - Sam Black - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2001 r.