Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 252 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788389120816 |
ISBN: | 83-89120-81-X |
Data: | 2005-06-08 |
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorzy książki wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations uczą nas jak kreować opinię publiczną prowokować dyskusje i wytwarzać zapotrzebowanie na dany produkt czy usługę. Opisują rolę Internetu i innych mediów. Dzięki ich wskazówkom można stać się prawdziwym profesjonalistą w tej dziedzinie.
Książka "Public relations" - Michael Prichinello, Richard Laermer - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2004 r.