Public relations miast i regionów
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788376413051 |
ISBN: | 978-83-7641-305-1 |
Data: | 2010-10-22 |
Opis książki:
Książka jest efektem realizacji projektu "Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce. W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych. Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań. Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów. Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.
Książka "Public relations miast i regionów" - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2010 r.