pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations miast i regionów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788376413051
ISBN: 978-83-7641-305-1
Data: 2010-10-22
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest efektem realizacji projektu "Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce. W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych. Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań. Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów. Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.

Książka "Public relations miast i regionów" - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2010 r.