pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations instytucji użyteczności publicznej

Autor książki:

Ewa Hope

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: VM Group
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 164x238 mm
EAN: 9788392107545
ISBN: 83-921075-4-3
Data: 2006-01-10
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Public relations instytucji użyteczności publicznej" to książka, która trafia w wyraźnie widoczne zapotrzebowanie. Z jednej strony bowiem, instytucje użyteczności publicznej coraz częściej sięgają po narzędzia i metody public relations, a z drugiej odczuwają brak specjalistów, którzy dysponują doświadczeniem w tym bardzo specyficznym sektorze życia publicznego.
Niewątpliwym walorem proponowanej publikacji jest właśnie odwołanie się do licznych przykładów konkretnych działań w zakresie PR w różnych typach instytucji, w tym takich, jak szkoła, szpital i straż miejska. Niektóre z tekstów mają niemal instruktażowy charakter (...), toteż publikacja ta może się okazać bardzo użyteczną pomocą zarówno dla kierownictwa takich instytucji, jak również dla ich pracowników odpowiedzialnych za kontakt z publicznością. (fragment recenzji wydawniczej)
Prof. dr hab. J.S. Niżnik
Instytut Filozofii i Socjologii
Polskiej Akademii Nauk

Książka "Public relations instytucji użyteczności publicznej" - Ewa Hope (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo VM Group.

Spis treści:

Wstęp
Quo vadis, instytucjo użyteczności publicznej?
Bożena Dubicka, Ewa Hope
Część I. Public relations — charakterystyka narzędzi Rozdział 1
Firma społecznie odpowiedzialna szansą na przetrwanie w turbulentnych czasach Anna Adamus-Matuszyńska Rozdział 2
Działanie firmy za pomocą słów, czyli wpływ formy komunikatów werbalnych na kształtowanie się wizerunku przedsiębiorstwa Elżbieta Bukowiec Rozdział 3
Internet w public relations — samopoczucie dobre, rzeczywistość skrzeczy Marek Wróbel, Marek Woźniak Rozdział 4
Nowoczesny monitoring mediów Paweł Sanowski Rozdział 5
W jaki sposób firmy wykorzystują informacje pochodzące z monitoringu mediów? Sebastian Bykowski Rozdział 6
Lobbing jako narzędzie przedsiębiorcy. Studium przypadku Beata Tarczydło Część II. Public relations instytucji użyteczności publicznej Public relations instytucji edukacyjnych Rozdział 7
Public relations uczelni, czyli szewc bez butów chodzi Ewa Hope Rozdział 8
Kreowanie wizerunku nauczyciela akademickiego w procesie dydaktycznym Bogumiła Barańska Rozdział 9
Sponsoring w działalności niepublicznych szkół wyższych sektora ekonomicznego — doniesienie wstępne Iwona Mendryk Rozdział 10
Public relations w działalności szkoły Elżbieta Walkiewicz Public relations w służbie zdrowia Rozdział 11
Wprowadzanie działań public relations w instytucjach służby zdrowia na przykładzie Instytutu „Pomnik — Centrum Zdrowia Dziecka” Ewelina Nazarko-Ludwiczak Rozdział 12
Czy szpitalom jest potrzebny wizerunek? Public relations w ochronie zdrowia — szkice z teorii i praktyki Rafał Staszewski, Maria Danuta Głowacka Public relations instytucji zaufania publicznego Rozdział 13
Public relations telewizji publicznej na przykładzie TVP 3 Oddział w Poznaniu Piotr Andrzejewski Rozdział 14
Znaczenie kreowania wizerunku samorządu terytorialnego Renata Maćkowska Rozdział 15
Rola mediów w działaniach PR instytucji użyteczności publicznej na przykładzie Straży Miejskiej w Gdańsku Mariusz Kowalik, Andrzej Piotrowski